zondag 24 maart 2013

10 haaksteken op een rijtje

Ik moet even een pas op de plaats maken en dat houdt in dat er in maart even geen granny's meer komen. Ik heb geen tijd om ze te zoeken, laat staan te maken en op te schrijven. 
Ik hoop in april alles weer echt op te kunnen pakken.

Waar ik wel tijd voor heb is de haakrollen van Wieke. Daar hoef ik n.l. niet zo over na te denken omdat ik haar gewoon volg......wel op mijn eigen manier...... Dus gewoon met grote vierkanten.

De proeflapjes zijn ook een uitstekend uitgangspunt voor het breicafé bij het Braamhuis. Zo kan ik weer mooi laten zien wat je met haken allemaal kunt doen.

baksteensteek
bolletjessteek
granietsteek
korenarensteek

stokje
variatie met vasten
eenvoudige variatie met stokjes en vasten
vste
wolkensteek
ribbelsteek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten