maandag 7 januari 2013

gehaakte winter strokrans

Hier was ik een tijdje geleden al aan begonnen. Ik had hem gezien bij 'Hobbydoos_Anneke' en dacht:
dit idee kan ik omzetten naar een leuke klus voor een startende haker. 
Ik had eerst allemaal losse lapjes gemaakt met verschillende steken. Dat beviel me toch niet zo. De krans werd er heel rommelig van.
Dus afgelopen weekeind heb ik hem toch helemaal aan elkaar gehaakt en hem er als lap omheen genaaid.
Eigenlijk zitten er alle steken in die voor een beginnend haker leuk zijn om te doen. Om de krans wat op-te-leuken heb ik er een winterslinger in gehangen. Die heb ik 2 jaar geleden gemaakt om voor de ramen te hangen. Ze bleken echter te iel te zijn.
Er zitten op de krans en aan de slinger nog een vlinder, een klein hartje en een groot hartje.

Tot slot nog even deze leuke link van Anje.
Wil je geen krans maken en toch allerlei steken uitproberen kun je ook een haakrol en/of breirol maken.
Wil je meer weten over dit fenomeen......kijk dan......hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten